Det blir en midsommar på Öland!

Yes, tidigt imonbitti kör jag, Emmie, Emma & Malin upp till Öland och firar midsommar där :) Har aldrig varit där på midsommar tidigare så det ska bli skoj! Trots att det bara blir en natt, men med tanke på vilket väder det ska bli så känns det alldeles lagom :p Vi kör alltså hem på lördag igen. Så nu ska jag fortsätta packa innan jag ska jobba. 15 - 22 idag så jag måste få så mycket som möjligt gjort nu innan. Systemet har jag iaf hunnit med, viktigaste ;) Haha.




Jag & Elin

Bilder från när vi firade midsommar i Åhus för 4 år sedan. Haha :)



Högtofta


Vi hade potatis och grejer med oss som vi lagade till och åt.



Midsommar-brudar


Jag kan ju säg att detta var den värsta midsommar ever. Fjortisdrickande där man trodde att det inte fanns nån gräns + astma = ambulansfärd till aktuen och förbannade föräldrar. Heja!


Vi hittade några kompisar också, haha.

Kommentarsfält
Skrivet av: Elin

Vaa? va det 4 år sedan? Shiiiiiit. GALET! haha. vi hade lite möjs iaf :D tills du blev lite daolig... :P Hoppas ni får det askul på Öland! PUSS

2009-06-18 @ 20:49:45
URL: http://eliio.blogg.se/
Skrivet av: emmiee

fyra år sedan??? skiiit. men vi ser rätt små ut faktiskt. haha. puss puss friiiden:)

2009-06-18 @ 21:53:38
URL: http://emmiemagnesjo.blogg.se/

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0