En eftermiddag i Köpegårda.

Tjena. Direkt efter jobbet idag, slutade 14, så körde jag bort till Köpegårda för lite midsommar-mat. Sill & potatis, jag älskar det! Emil, Ursula & mormor var också med. Basselusk skulle egentligen också hakat på, men han är sjuk. Jättetråkigt. Så där har jag tillbringat hela eftermiddagen, i solen. Så skönt! Äntligen känns det som att sommaren är på väg =)

När jag sen körde hem och kom ner på gårdsplanen och öppnar väskan inser jag att jag glömt mina nycklar kvar i Köpegårda. Och det är låst exakt överallt här hemma. Bra jobbat, Frida. Bara att starta bilen igen och köra 6 mil för att hämta nycklar. Kul. Precis vad man är sugen på då.


Ursula och mormor för en konversation.


Mat-bordet =) Och så lyckades pappa komma med ölen preciiiis då. Tajmingen!


Till efterrätt hade mamma gjort en jordgubbstårta. Med 3 lager jordgubbar, mums!

Kommentarsfält

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0