Festivalens..

..kommentar: "Jag ser Jenny-Ann, du ser min grogg!" (Fia på måndagen..)

..kommentar 2: "Alltså, Emil. Du måste börja vårda ditt språk annars.. haha.. börjar jag skratta!" (Danne tyckte Emil pratade för snällt..)

..klädesplagg: Norrlands lusekofta

..bästa: HARRY da Dodge! (Som tydligen var en Chrysler?)

..låt: Nomy - Monkey Boy

..roligaste: "Tajan, kan du gå bort till dom där och be dom sänka musiken?" "Vem fan ska jag sänka?!" sen slår hon handen i näven. Haha!

..citat: "Naj tack, jag tar hellre en korv."

..citat 2: "Snällt att du frågar men aldrig i livet."

..kallaste: natten mellan ons - tors i tältet.

..varmaste: lördagmorgonen när vi vaknade i Harry och solen stekte som fan utanför. Svettigt!

..dryck: +46 - cider. MUMSI.

..mat: mos hos Raul i Scan - vagnen

..konsert: In Flames, utan tvekan. Jag gillar egentligen inte deras musik, men showen var så jävla grym. Och något annat än världens raket-show skulle man väl egenligen inte förväntat sig av dom.

..konsert 2: Volbeat! För jag tyckckckeeer ooomm dom-om-ommm...

..mest misslyckade: att sätta upp partytält i regn och blåst. Pang, så gick det sönder.

..fullaste: Tajan! Utan tvekan. Mejade ner 6 brassestolar på samma kväll, fylletaj.

..mysigaste: dela säte en natt med Basse i Harry. Trångt och sjukt jävla obeskämt - men myyys.

..godaste: nashos-tallriken jag & Johanna delade på i fredeskväll. Fyllemat är det bästa.










Babylon Bombs


Jag längtar till ROCK - 10. Haha, vad knasigt det lät!
" -10 " Ska man säga så nästa år? Usch. Men jag längtar dit iaf! =)

Kommentarsfält

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0