Gårdagens shopping!

Bara för att jag kom med ett sånt tråkigt inlägg imorse tänkte jag kompensera med att visa vad jag hittade i Kristianstad igår =)


En rosa gymboll! Som jag har längtat efter. Vi har såna på gymmet också (fast tyvärr inte rosa..) och dom brukar vi göra situps på och man riktigt känner hur det ger. Superhärligt! Så nu ska jag ligga här hemma varje kväll och situps:a ;) Haha.

Lite nytt till sminkväskan. Blush, eyedust, gel eyeliner, pensel & eazy bronzer från Make Up Store.
Pensel, rengöringsmousse & ögonskugga från Åhlens.


+ tre söta trosor från H&M som jag inte pallar fota.. :p





En klänning från Cubus. (Som säkert halva Sverige också har..) Och så skorna jag visade igår. Tänkte ha detta på midsommar, men eftersom vi nu ska till Öland - som blev bestämt idag - så känns det sådär smart med höga klackar..

Kommentarsfält
Skrivet av: Johanna

Fan vilka sjukt snygga skor ;)

2009-06-23 @ 22:13:15
URL: http://xrockaholic.blogg.se/

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0