Idag är sååå inte min dag!

Ah. Sugdag. Har varit helt seg hela dagen och sur på mig själv. För dum som jag var sa jag "javisst, jag kan jobba!" när Patrik frågade om jag kunde stänga ikväll. Men det kan jag ju inte, jag vill ju se karneval och sen vill jag på karnevalsdisco! Bajs med. Och ingen annan kan ikväll, så det får bli jag som står där och surar och stänger iaf. Nåja, jag får shotta satan efteråt iaf, så jag kommer ikapp dom andra. Haha. Och karnevalen är väl ändå inget att se i det här vädret, aaiiight? Ett försök att bli på bättre humör.

+ att vi inte hade nån mat hemma heller, men när jag väl hittade lite grönsaker och en kycklingbit att steka till så kladdar jag ju såklart ner mina enda par rena byxor också. (Inte många rena sen rock..) var jag nere på 0, fyy..



bilder från vår karneval förra året,


jag & emma med pistol mot huvet


hela gänget =)


clowniiee


jag & sandra var clowner

Kommentarsfält

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0