Idag har jag pratat med en uttags-automat!

Haha, det var så kul. Jag går fram till automaten och bara ploppar in mitt kort som man brukar göra. Sen försvinner det och jag tittar ner på skärmen och den är helt röd med en text "Service pågår!" Aj då. Mitt kort! Så hör jag en röst där inne "Du får ta den andra automaten!" Jag: "Men jag stoppade ju in mitt kort.." Så hör jag hur en tjej och en kille börjar skratta där inne och sen plötsligt ser jag en typ linjal med mitt kort på, då är det grabben inne i automaten som försöker lirka ut mitt kort genom kortöppningen. Haha. Så står jag utanför och få dirigera honom med "högre!" "nej, lite längre ner!" och till slut fick vi ut det. Det kändes så jävla fult, stå där och snacka med en automat!

Nåja, hela dagen har tillbringats på Emmas gräsmatta med Emma & Emmie. Elin kom också senare :) Svin gött väder idag och jag har bränt mig! Sen kom Malin också så körde vi ner till glassbåten och åt glass, mums. Årets första glassbåten-besök! Gottigott.


schteeek

emmie


emmie & malin

Kommentarsfält

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0