Jag <3 Skatteåterbäring

Fy fan vad glad jag blev nyss. Klickade in mig på mitt konto och trodde jag skulle se typ tvåsiffrigt, knappt det. Men istället var det femsiffrigt! Åååhh, det kunde inte komma mer lägligt. Plus lön på måndag med, hallelujah! Ikväll somnar jag gott. Haha.



Nej, hörrni. Utbildningen började inte 09.30 idag - utan 09.00. Alltså har jag "jobbat" 13 timmar idag, det är iaf vad jag fått betalt för. Så. nu. är. jag. trött. Desperate Housewives sen sover jag, godnatt! =)

Kommentarsfält

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0