Jag gjorde mig av med skatbo'na!

Mamma skulle till Caroline på Ren Hud för att fixa bryn & fransar. Och snäll som Caroline är så tog hon mig samtidigt. Perfekt! Jag gick alltid till Caroline innan när hon hade eget här i Sölvesborg för att fixa mina bryn, men sen började hon i Kristianstad istället och efter det har jag inte orkat bry mig. Har liksom inte viljat gå till någon annan heller. Så det var skönt, nu är det rent och fint här ovanför ögonen =) Passade även på att boka in en tid till i augusti.


Det som är så bra är att hon vaxar brynen. Det är sååå mycket bättre än att plocka, det gör inte ont och det går snabbare, man får med varenda litet osynligt hårstå och när hon sen plockar det sista så är man så bedövad av vaxet så man känner ingenting. Hur bra som helst =)



Pratade även med henne om min stackarns skadade hy i ansiktet. Och om jag inte tar hand om detta nu så kan det leda till att jag aldrig mer kan sola mitt ansikte. Och det vore ju inte så kul.. Och för att inte vara neger på kroppen och spöke i ansiktet i sommar så köpte jag med mig hem en brun utan sol. Jag satsade på en bra sådan.


Brun utan sol till ansiktet från Decléor Paris, 330 :-

Kommentarsfält

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0