jagvillhem.nu

Som ni kanske märkte så var jag rätt väck igår kväll. På kvällen var jag hemma hos Johanna på studentmiddag. Min lilla ananas har också blivit vuxen nu =) Sen var det dags för henne att bege sig vidare så jag, Emmie & Elin körde hem till Elin och satt där en stund och förfestade med hennes lillebror Victor som är 3 år gammal. Haha, supersöt grabb! Han var vår paparazzi och tog typ 500 foton. Nej, okej.. lite krydd. Men typ 50 kanske? Efter det åkte vi till Hanöhus! Fast jag höll mig relativt nykter. Eller ja..

Och idag har jag jobbat. Eller jag jobbar rättare sagt. Grispasset på 12 tim idag, 10 - 22. Nu vill jag bara hem och slänga mig i min stora säng och sooova!


Kommentarsfält

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0