Johannas student!

På fredagkvällen var jag ju hemma hos Johanna på studentmiddag och senare åkte vi inom Elin innan vi skulle till Hanöhus! =) (Helt ofixade bilder och skit, men jag orkar inte..)

Min söta.

Nu vet jag en som är lycklig :D
SOM denna man har kämpat för att hamna i bloggen. Here you go ;)


Elin avgudar mig.

Presentöppning! :D

Kärleksparet



 
Väl hemma hos Elin satte vi kameran på timer lite grand.. =)

Vår egna paparazzi.

Sötaste Victor!


Johanna avslutade kvällen såhär.. =)

Kommentarsfält

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0