Lördagkväll

Nyss hemkommen från Hällevik. Tog en runda dit för att träffa Basse. När alla andra satt med sina pojkvänner igår och gullade och hade sig så var det tufft, jag saknade min. Så jag körde dit ikväll så jag fick prata och krama honom, det behövdes =)

Nu ska jag pysa till sängs, är så sjukt trött + att jag ska jobba imon. Börjar redan 07.35, suck. Så nu blir det sov =) (Efter ett avsnitt Desperate, men det vågar jag nästan inte säg mer för det är typ det enda jag tjatar om här varje kväll.. haha. Så jag säger inte det ikväll.)


Såhär sov jag inatt. I Harry med benen uppe på ratten, som en stock har jag sovit iaf. Haha.

Kommentarsfält

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0