Jag tänker inte se ut som en tant om några år.

Heej! Morgonen har bestått av sol, sol, sol. Underbart. Men tyvärr inte så mycket mer än ca 2 timmar för jag ska snart köra och jobba.. :( 2 veckor till, sen har jag semester! Gott.

Tråkigt nog kommer inte jag kunna sola mitt ansikte på hela sommaren. Eller snarare på ett par - tre år. Efter att jag brände mig hemma hos Emma i onsdes så har mitt ansikte inte varit okej. Mamma blev lite rädd när hon såg mig, det såg inte alls bra ut och var helt röd/rosa och flammigt. Jag har förstört det för mycket på alla utlands-semestrar :( Då har jag bränt mig så pass mycket så jag har fått hög grad av brännskador i ansiktet och fått stora brännblåsor. Men så går det när man bara ligger och pressar hela tiden och inte tänker på konsekvenserna - så tänk på det. Det ska jag göra i fortsättningen. För jag vill inte ha hudcancer, som bara ökar mer och mer, och jag tänker definitivt inte se ut som en 80-åring när jag är 40! Så hög solfaktor i ansiktet + keps - det är så ni ser mig i sommar!







Bilder från Thailand i år. Ser ni hur svullen mitt ansikte var? Haha, jag ser jätterolig ut men jag bjuder på det för det här var den hemska sanningen. Och det var hemskt, jag kunde knappt titta + att där där pilen är, där brände jag upp ett litet hål som jag har ärr efter nu. Nej, jag ska vara förståndig hädanefter! :p Hör du det, Emmie? =)

Kommentarsfält
Skrivet av: mhm

så du tror att du undviker ett malignt melanom (hudcancer) för att du täcker över ansiktet? :S herregud .. du utsätter ju fortfarande resten av kroppen.

2009-06-23 @ 09:53:15
Skrivet av: Frida svarar:

men jag täcker iaf en liten del :) shohoo, negativitet!

2009-06-23 @ 16:32:42
URL: http://fridii.blogg.se/

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0