Puppylove

Åhåhåhh, denna vill jag ha! Hur söt? Jag vill så gärna ha en sån här liten hund. Men problemet är när jag jobbar, om jag inte hade haft ett jobb där jag ibland jobbar 12 timmar om dagen så hade jag köpt mig en! För hur söta är dom inte? :) Och ett sånt sällskap med. Jag har aldrig varit en hundmänniska men en sån här liten hade jag absolut kunnat tänka mig! En sån här eller en fransk bulldog, GIVE ME!

bild lånad från blocket.se

Och på tal om nått helt annat så svarar jag inte på anonyma kommentarer. Ge mig ett namn så får ni ett svar. Och nej, påhittade namn som "gästen" eller "nyfiken" eller "en som känner dig väl" funkar inte. Tycker bara det är fegt och löjligt att inte våga stå för vad man säger eller undrar. That's it, OK?

Nej, lite Desperate nu sen ZzzZZz... godnatt sweeties =)

Kommentarsfält

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0