Recovery - dag

Efter denna veckan räcker det inte bara med en dag att vila ut på - tur att jag är ledig idag så jag kan se ut som en zombie här hemma idag igen. Håller på att ladda upp massa foton på facebook nu, men det går så jääävla segt. 124 foton är nu uppladdade där, klicka in er där istället för här orkar jag inte ladda upp fler än de som är här nedan. Satt och pillade med det 2 timmar igårkväll, tills det kom upp en skylt att det inte funkade. Fy fan vad sur man blir så, så jag stängde av och sov.

Veckan har iaf bestått av skratt, alkohol, regn, sol, Harry & massa bra musik och roligt sällskap. Vi har bott på Åcampingen, en liten bit från centrum av festivalen. Så man har ju inte upplevt festivalen så som man brukar, men det också p.g.a. vädret. Hade det inte regnat och varit kallt hade vi ju tillbringat mer tid bland andra som vi känner, men när inte vädret tillåter så sitter man hellre i Harry och värmer sig - 18 pers med stängda dörrar var vi som mest, det var trångt och mysigt. Haha. (Och för er som inte vet så är Harry en Van som Emil, Stoffe & Raul har köpt. Det var några idioter som satte upp tält precis utanför Harry så gick vi och sa till dom "Bara så ni vet så är det musikanläggning i denna bilen för 25 000 kr. Jag tror inte ni vill bo här utanför.." Haha, så dom flyttade på sig!)


Ursula mår bra - Ursula & Johanna - jag (pissfull pga. ring of fire) och Jonna


18 pers i Harry - Emma & Emil stormtrivs


Carro med systemmössan - Johanna och jag köpte nachos och var överlyckliga - chill

Kommentarsfält

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0