Snacka om förvirrad.

Ah, jag var så bombsäker på att vi hade match ikväll! Så kom en kund in idag och sa "Synd ni inte vann igår." Jag stod som ett frågetecken "Vadå igår? Matchen är ikväll, mot Asarum." "Neej, det har ju redan kommit upp på hemsidan. Och i tidningen. 2-3 blev det." "Va? Nej, ikväll är den!" Sen kollade jag sms:et från min tränare och visst fan stod det måndag. Jag blev helt chockad och bevsiken, jag ville ju med varit med :( Bajs med. Snacka om att ha mycket annat att tänka på.. Och på tal om det så hände det faktiskt en stor grej idag. Inom familjen. Men det avslöjar jag inte riktigt än ;) Nu ska jag sätta på Twilight och somna till den. Upp jättetidigt och jobba imon, 6 - 16. Därefter kanske det blir lite Killebom-marknad, vem vet? :p PUSS!



Jag låter snyggingen själv få pryda detta inlägg.. ;)

Kommentarsfält
Skrivet av: Ursula

mmmmmmmmmm vill ha!

2009-06-30 @ 22:57:29
URL: http://inexpressible.blogg.se/

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0