So save your breath, I will not hear. I think I made it very clear.

Ahh, jag är så sur och besviken och ledsen på vissa människor just nu så jag vill bara gräva ner mig. Typ. Jag fattar inte hur man kan bete sig så respektlöst, och det är inte bara en person - utan flera. Om man inte klarar av att hålla sig till sin pojk-/flickvän så ska man fan inte ha någon. That's it. Jag har själv varit offret för otrohet och det var helt ärligt något av det värsta jag varit med om. Jag vet hur mycket det sårar - och det sitter i, fortfarande. Tänker inte skriva mer, är inte alls på humör. Så jag låter låten tala för sig själv.



I only wish you weren't my friend. Then I could hurt you in the end.

So break yourself into my stones
An spit your pity in my soul
You never needed any help
You sold me out to save youself
And I won't listen to your shame
You ran away - You're all the same

Angels lie to keep control..

Kommentarsfält
Skrivet av: ...

Basse, Basse, Basse. Samma visa hela tiden.

2009-06-20 @ 18:28:46
Skrivet av: Frida svarar:

Och vad får personen i fråga ifrån att det alltid är Basse det handlar om? Snälla, det finns väl fler personer än honom i världen. Jag blir förbannad bara jag ser någon som håller på med någon annan - det handlar inte om honom varje gång jag skriver något negativt. Ok?

2009-06-20 @ 19:05:52
URL: http://fridii.blogg.se/
Skrivet av: j

Alltid verkligen alltid bara basse. hade aldrig orkat "svansa" så. Du har ju förlåtit honom igen kan man läsa, förstår inte. Efter alla dessa miljontals gånger ..

2009-06-23 @ 17:18:03
Skrivet av: Frida svarar:

Men fan vilket tur att du inte är jag då. Haha, och där här inlägget som du har hakat upp dig på handlade inte om han. Jag & Basse har det bättre än vi nånsin haft det, så sluta kommentera när du inte har en aning om nånting egentligen. Ok? =) Och för den delen är det verkligen inte jag som "svansar" efter honom längre, haha.

2009-06-23 @ 17:34:39
URL: http://fridii.blogg.se/
Skrivet av: j

Frida, det är två olika personer som skrevit detta. Jag skrev bara det inlägget nu senast, det andra första vet jag inte vem är. Har du och basse det bättre än någonsin? därför du nyligen då fått reda på IGEN att han varit otrogen. Låter som ni har det bra efter alla era otrohets grejer. Du svansar för fullt, hela din blogg handlar ju i princip om honom, och att du går tillbaka till honom efter alla tjejer. Jag bara förstår inte att du inte tröttnar någon gång och inser att han inte är ett pojkvänsmaterial. Bara släpp honom och gå vidare för en gångs skull?

2009-06-26 @ 13:23:32

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0