Tisdag

Goddag. Idag tog jag mig en riktig sovmorgon, det har inte blivit nån ordning med sovandet alls i helgen eftersom jag mest bara har jobbat, och igår fick jag med sätta klocka eftersom vi skulle till Kristianstad. Men idag så - vaknade vid 10 och fick nästan lite panik när jag såg hur solen stekte ute. Så jag skyndade mig ut och la mig i nån timme, superskönt. Sen har jag städat min gamla bil, den gule, för nu ska den jävlar säljas! Har annons i BLT både idag, imon och på torsdag så vi får hoppas nån nappar :) Nej, nu är det dags för jobb. 15 - 22, ha en bra dag! PUSS.

Btw, så längtar jag tills slutet av augusti. Då händer det grejer, riktigt stooora grejer ;) WIIIE.

Kommentarsfält

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0