Torsdagkväll

Godkväll. Gårdagen på Altona var väl inte så mycket att hänga i granen direkt. 16 års-gräns och ingen alkoholservering.. weheey. Så vi var där inne en halvtimme innan vi tröttnade, då åkte jag & Basse hem! Och åt ostmackor, det finns ju inget godare efter en partykväll =)

Idag vaknade vi vid halv 1 (!!), så länge sover jag aldrig! Lite chill efter det och nu ikväll har jag och Ursula varit på gymmet. Det var ett tag sen, i med rockfestivalen, och det kändes. Det var lite segt :p Men nu ska vi komma igång igen! Efter det körde jag till Arena och hämtade hem två räksallader till mig & mamma. Mums.


Kommentarsfält
Skrivet av: Nyfiken

Är du och basse tillsammans eller bara kompisar?

2009-06-11 @ 21:09:38

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0