Han är ingen vanlig katt..

Jag tror min katt har en karriär som fotomodell framför sig.
Vad tror ni?






Haha, han är så söt. Min lilla Sunebus.



Gick ner till stranden & bryggan också och tog årets första dopp, som jag skrev innan! :D Det tog ett litet tag att ta sig i, men sen när man väl var i så var det jätteskönt. Det var ju typ Thailand x 2 där ute på terassen. Stekhett! Så ett dopp i det stora blå var välbehövt, även om det bara blev en sånt töntigt kärringdopp! Haha.










Kommentarsfält
Skrivet av: Ursula

Mkt smickrande bild på mig må jag säga!

2009-06-30 @ 08:02:46
URL: http://inexpressible.blogg.se/
Skrivet av: emmie

åh vad söt han är:) haha. han blir säkert fotomodell;)

2009-06-30 @ 09:18:53
URL: http://emmiemagnesjo.blogg.se/

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0