God.. middag?

Oj, råkade visst sova lite länge idag.. skönt! Vaknade av ett H&M-sms för en timme sen.. :p Och nu har jag bara en toppen-fredag framför mig! :D Ska först välja ut kläder till ikväll (hjälp!) och sen in till stan och handla och därefter pyser jag upp i Emil & Ursulas lägenhet och börjar fixa i ordning mig.. Och vet ni vad det bästa är? Att jag ska gå lös på Ursulas sminkväska! Kommer jag vara in heaven eller? :) Haha. Och hennes sminkspegel, med alla lampor. Då ska jag plocka mina ögonbryn för man ser så bra i den spegeln. Hör du det Ursula? Jag. Ska. Plocka. Mina. Ögonbryn! Haha, men det är faktiskt inte lätt när man har gått hos en tjej i stan som både vaxat och färgat dom och man har inte behövt bry sig, för hon har gjort dom så fina. Men nu finns hon inte kvar i stan längre, så då måste jag exprementera själv tills jag hittar nån ny som fixar dom. Och det är inte lätt, det ska ni veta. Så där håller jag med Blondiebella, att ha någon som fixar dom är det bästa! :)


Och min älskade Prisse är med på fotot också. Min prins som inte varit hemma på flera månader :(


Efter det kommer Ursula, som slutar vid 7, och Emma och så äter vi och börjar mixa våra drinkar. Vi ska ha drink-kväll ikväll, prova massa olika. Spännande va? :D Så vi har en hel del att handla. Nej, dags att sätta igång.

Kommentarsfält

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0