890503 -- 090503

Lalalaa, 20 år idag! Grattis till mig =)

Dagen igår, från början till slut, var superkul. Tack för alla presenter och till alla som kom hit, great! Idag har jag fått ännu mer paket och ännu en sång (denna gång endast av mamma och pappa..) och sen körde jag hem till Basse så tog vi Vegas och Gandhi och körde till Hällvik och gick längs med stranden. Sen satte vi oss i solen vid deras sommarstuga där, supermysigt!

Och nu har jag varit hemma och ätit grillat och duschat osv, och nu ska jag hem till han igen och avsluta min födelsedag! Massa bilder kommer imon, missa inte!

Kommentarsfält
Skrivet av: emmie

när kommer bilderna? jag längtar ;) pöss

2009-05-04 @ 10:48:46
URL: http://emmiemagnesjo.blogg.se/

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0