All by my self

Idag åkte mamma och pappa till Polen. (..och dom har lämnat Audi:n hemma.. och jag har pappas JET-kort i plånboken.. grr, kan bli farligt..) Morfar var delägare i en tomt där, men han gick bort för lite över ett år sedan så idag skulle dom ner till Polen och skriva över tomten på mamma & hennes bror. Vet egentligen inte vad man ska med en tomt i Polen till, men morfar var sån. Han hade en annan tomt på Estland på en jättefin ö där, den tomten står också på mamma & hennes bror nu. Och sen hade han ytterligare en tomt i Florida som dom sålde för några år sedan. Typsikt, annars kunde jag ju byggt ett hus där om några år och flyttat. Perfekt ju! :D

Och detta innebär alltså att jag är hemma själv tills lördag. Eller ja, jag har ju alla min kattbäbisar också såklart :) Så nu satt jag här i min ensamhet och funderade på vad jag ska göra för mat. Och vet ni vad jag kom fram till? Jag ska göra spagetti och köttfärssås! Hur gott? Och det var så längesen. MUMS.



Kommentarsfält

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0