Jag kunde inte hålla mig..

Hoho. Hemma från Kristianstad och brandövning nu. Jag som inte skulle shoppa något (good luck..) fick ändå med mig hem korall-färgad BH + trosor från H&M. Superfint när man är brun! Men jag blev lite sådär lagom glad när jag kom hem och hade fått "köp 3 betala för 2, gäller alla underkläder" - erbjudande på posten från H&M.. Taskig tajming. Får väl ta en runda till dit snart! :p

Sen blev det också peeling + body butter från The Body Shop med doft av jordgubb. Mumsi. Och sen tog vi en runda inom systemet med, där skulle jag egentligen inte heller ha något men gick ändå ut med tre cider.. hm?



Brandövningen gick också bra. Så nu kan jag släcka eldar och rädda människor med brandfilt som brinner och även hjärt-och lungräddning. Så om du är i nöd - ring mig!

Kommentarsfält

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0