Alla älskar vi fredagar!

Speciellt om det är den 15:de och man får lön samma dag! Shooho, säger man väl då? Men jag vet inte om jag säger så mycket idag. Jag tror inte jag har vaknat riktigt än. Min förkylning är inte att leka med och jag vet inte hur många gånger jag har klökts idag för jag har massa skit i halsen. Mmm, mysigt att veta va? Men det är sanningen. Nej, jag vet att jag kommer bli mer och mer taggad under dagen så det kommer bli en rolig kväll! =) Sen att jag jobbar 12 tim imon och har en öppning på söndag tänker vi på först imonbitti..

Nu ska jag ut och pressa i solen. Bra idé när man är helt igentäppt i näsan? Oh yes! Hörs lite senare,


Bjuder på en söt bild på mig från lekdagen förra året.
Vi var typ.. mekaniker?
Sjuk dag, helsjuk! :)


Btw, så slog vi det igår. Rekordet. Mitt läsarantal. Kul =)

Kommentarsfält
Skrivet av: Anonym

vi va itne bara mekaniker. vi var sexiga mekaniker ;)

2009-05-16 @ 18:58:45

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0