Dagens köp

Okej, tiden då man handlade massvis på marknader är väl över men jag försökte faktiskt hitta ett hyfsat navelsmycke idag eftersom jag tappade mitt på matchen igår :( (..och när jag kom hem hade det börjat växa igen!!! uhh..) Men dom hade bara efterblivna smycken så det sket sig. Det blev ett gulligt döskalle-halsband istället och två billiga (och säkert skitdåliga) nagellack! Och i väntan på att jag skulle vara hos optikern i Karlshamn blev det ett vanligt enkelt linne på MQ.



Btw så visade det sig att min syn har försämrats ännu mer. Den gör alltid det :( Så nu är mitt brytningsfel på höger öga borta så jag är bara sjukt närsynt + att jag fortfarande har kvar brytningsfel och är närsynt på vänster. När jag berättade detta för mamma frågade hon om jag inte ska operera snart. Och jo, det ska jag bannemig göra! Det är på tiden nu, undra hur många 1000 kronor man lagt ut på linser och glasögon genom åren. Jag vill inte ens veta. Operation nästa!

Kommentarsfält

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0