Jag shoppar - alltså finns jag.

Fick bli lite snabbt och enkelt, jag ska strax iväg igen. (Och jag har bara varit hemma en kvart..) Jag och Johanna har iaf varit i Malmö hela dagen. Var först 4 tim på Entré, det var hur bra som helst och inget folk alls = snyggt i butikerna och ingen kö. Perfekt! Sen körde vi mot Triangeln för att köpa lite hår. Jag gjorde debut i storstan bakom ratten, det gick.. sådär. Haha.


Supersköna shorts från Gina, jeans från MQ, T-shirt från Gina, väska från Accent, nytt håååår <3
Sen blev det massa smått och gott också, sånt som inte är kul att fota.




Vi satt i en halvtimmes bilkö på vägen hem också, superkul.




Det var allt för idag, nu ska jag hem till B och vänta på att han kommer hem från träningen. CIAO!

Kommentarsfält
Skrivet av: Anonym

Vart köper du ditt hår någonstans? :)

och hur mkt kostar det? :*

2009-05-06 @ 20:00:56
Skrivet av: Frida svarar:

Hej! Jag köper det i en affär som heter Comfyy & Nicole's i Malmö. Det ligger typ vid Triangeln. Det jag köpte igår kostade 895 :- men då var det av den bästa sorten och det har jag aldrig köpt tidigare. Priserna ligger mellan 500 - 1000 kr. Blond hår är dyrare.

2009-05-07 @ 07:29:53
URL: http://fridii.blogg.se/

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0