Det blev en galen fredag.















Jag hade bara mobilen med mig in på Altona,
men så fort jag fått fotorna från Ursula så kommer dom upp här! =)






( bild lånad av altonabar.se )
Frågan är ju bara vems armar jag har runt mig?
Sjukt mycket folk ändå!



Jag hade en skit kul kväll! Och vet ni vad det bästa är?
DET ÄR BEACH NÄSTA FREDAG MED! Woohoo, :D

Kommentarsfält
Skrivet av: Emma

kolla min min dåå, vem fan kramar du egentligen?!?!?! sukt störigt att man inte ser.. haha :P

2009-05-11 @ 14:00:58
Skrivet av: Frida svarar:

Haha, på din min ser det ut som det är ett monster som kramar mig :p

2009-05-11 @ 21:46:57
URL: http://fridii.blogg.se/

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0