Det här fick jag med mig hem ikväll!

Det var jättemycket folk på klubbkvällen. För att komma in i ett provrum fick man köa i ca 15 min och för att ta sig fram till kassan, då kom vi ändå hyfsat långt fram, stod vi ca 20 min. Men när vi gick därifrån var kön dubbelt så lång som när vi kom. Lite sommarkläder lyckades jag få med mig hem iaf! Skönt att dom har såna här kvällar, för det här är ändå plagg som kommer finnas hela sommaren och ikväll fick man ju 20 % på allt. Perfekt!


Liten väska med fransar - Very Yellow
Chinos - Bondelid


Sommarklänning - Paris Kate & I
(..jag älskar det märket!)


Kommentarsfält
Skrivet av: Emma

du som inte hade några pengar när jag ville till lund, jäkla va du shoppar ;) haha! Feeeeeest imon! :D

2009-05-14 @ 19:48:30

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0