Det här händer ju bara inte!

Jag kör till Statoil och idiot-macken är stängd. Whaat, den har alltid stängt kl 21! Varför stänga tidigare just idag? Ah. Shit, vad bitter jag är. Förlåt. Nu får jag äta ostmackor istället. Och i protest ska jag ta vitt bröd. Med sådär äckligt mycket smör. Nej, okej.. det där sista var ren överdrift, men vitt bröd blir det iaf!

Mamma skickade nyss och frågade om allt var bra här hemma. Jag svarar att allt är skit och att Statoil var stängt. Får tillbaka "Stackars dig. Sune kanske kan gulla lite med dig. Han har ätit mus idag och är nog på gott humör." Ahh, här har jag alltså redan legat och pussat på en musätar-kattunge! Tvii.


Innan jag visste vad han stoppat i sig idag..

Kommentarsfält
Skrivet av: emmie

vitt bröd för tidigt död!

2009-05-14 @ 23:08:09
Skrivet av: Ursula

mmmmmmmmmmmmm :D vi ska inte klaga vi som jobbar på preeeeeeem :P

2009-05-15 @ 09:55:48
URL: http://inexpressible.blogg.se/

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0