Eurovision-kväll för mig själv

Precis hemkommen från jobbet och nu sitter jag här i soffan, ensam, och ser på Eurovision. Mamma och pappa är på fest ikväll. Det var rätt segt den sista halvtimmen på jobbet, trodde jag skulle somna stående eller något. Men då kom plötsligt babababy in för att säga hej och gav mig några pussar och sen var jag genast på bättre humör! :D Lovelii. Mha, den hade ni inte väntat er va? ;)

Nahe, tillbaka till ESC. Det är Norge's tur nu, jag har hört att dom är segertippade? Spännande!


Kommentarsfält

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0