Hand i hand på en solig strand, i mitt eget Blue Hawaii...

Yeees, för ikväll är det playa del Altona som gäller! Vad jag hört är det ca 2 dm (!) sand på dansgolvet där nu, innebär det att man får dissa högklackarna ikväll? Ska det vara så jävligt? =/ Uhh. Det gillar vi inte. Men det ska bli kul med lite sand mellan tårna samtidigt som man skakar rumpa iaf! =) Kul att dom gör det lite annorlunda ibland. Palmer och solstolar och grejer, great!



Dags att börja på sminket, ska vara i lägenheten vid halv 8. Jag, Ursula, Emil & Stoffe och kaaanske Emma ska hålla till där ikväll. Jag vet inte vad det är, men alltid när jag festar i deras lägenhet går det stuprakt utför för min del. Kan vara för att jag bara har slängt i mig vinet de senaste gångerna jag varit där, men ikväll kör jag på cider och Dooley's så det ska nog funka för mig också ikväll ;)

Kommentarsfält

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0