Igår var det rusningstrafik på min blogg.

Igår var det massor med människor som varit inne här och kikat, skoj!
Hoppas ni stannar och kikar in igen! =) Och med det slog vi faktiskt rekord. Jippi yeey.




Jag förstår inte meningen med att förstöra för folk? Och meningen med att lägga sig i andras liv och andras förhållanden? So what? Vem fan har och göra med saker och ting som händer, mer än personerna i fråga? På den fronten är jag så trött på Sölvesborg för så fort det händer nånting, oftast händer det ju på Altona, så vet hela stan det inom 2 dygn. Och det spelar ingen roll om det händer mitt på dansgolvet eller 200 m därifrån, alla vet det ändå. Är man inom en radie på 500 m från Altona en fredagkväll, så kan man inte ha några hemligheter. Så är det bara. Ah, sugstad. Sköt era egna liv, tack. Jag sköter mitt bäst själv. Ok?


Nej, nu ska jag hem till S e b a s t i a n =)
Och efter det spelar jag match. 18.30 på Gröna Vallen, shooho. PUSS!

Kommentarsfält

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0