In mot stan igen!

Hej igen. Debuten på glasbanken gick bra, det var min vän Anna som satt i kassan. Lite smått besviken måste jag erkänna att jag blev, jag ville ju visa leg! :( Haha.

Jag tänkte visa er min nya färg på håret iaf! :D Ska till min frisör Emma och klippa till det senare idag, så nu är det inte så snyggt. Och på köpet fick ni en försmak på min outfit för kvällen, kan det bli bättre? ;)



Nu ska jag in till stan och möta upp mamma! Ska byta den ena Thomas Sabo - berlocken som jag fick i 20-års present och sen ska jag se om jag hittar lite nya smycken för mitt presentkort! =) Sen ska jag klippa mig och sola osv så later, mates.

Kommentarsfält

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0