Lappar från förr.

Haha, mamma städade precis lite här hemma på såna ställen som man typ städar på var 10:de år. Så hittade hon ett brev jag skrivit en gång i tiden, till min dåvarande bästis Jenny.

"Det jag skrev i det förra brevet var att jag ville vara i samma lag som dig och att vi skulle vinna! Lite senare idag, kan du fråga ... om hon vill bli min fadder? Fast jag ska förstås inte vara i närheten då, men ingen annan får höra vad du säger.

Du måste lova att inte säga till någon om min kill-lista, för då säger jag vem du är ihop med till alla tjejer i 6:an och till din mamma!"

Haha, huuur töntigt? Gamla goa tider när man knappt visste vad kärlek var, =)


Strax bjuds det på bildbomb!

Kommentarsfält
Skrivet av: marielle

det var det värsta jag läst. jag svär!

2009-05-01 @ 19:07:48
Skrivet av: Emmie

hahahahahhahaha fan va kul!







"Du måste lova att inte säga till någon om min kill-lista, för då säger jag vem du är ihop med till alla tjejer i 6:an och till din mamma!"

??? sött:)

2009-05-01 @ 19:26:30
URL: http://emmiemagnesjo.blogg.se/
Skrivet av: Lisa

nog dog en del av mig, jag LOVAR!

2009-05-01 @ 23:45:45
Skrivet av: emmie och jojjan!!

vem var hon tillsammans med?? :D

2009-05-02 @ 17:43:57

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0