MAIF - QVIDING FIF

..och Mjällby plockade inga poäng ikväll. Tråkigt, men en förlust kan man väl ta. Kanske.. nåja.

Dagen har mest spenderats i min lilla pärla. Jag är totally in love. Raawr. Skulle egentligen med fam Flinthage till Tyskland idag och shoppat spriiit. Men jag valde att shoppa bil istället, och som tur väl är har dom shoppat till mig också iaf! :D Wiiho. Så jag ska strax köra dit och vänta på att dom kommer hem, och hoppas på att nyckeln ligger ute. Annars får jag spendera ännu lite tid i pärlan. Mamma ringde och sa att det åskar borta i Köpegårda och dom är där med alla katterna så jag är heeelt lonely här hemma. Och när det åskar går det fet bort, så därför ska jag bege mig till Hosaby över natten. Herregud, vad jag flummar. Haha. Hänger ni med i något av vad jag skriver? Tror knappast, hörs imon istället! Lika bra, GODNATT!



random

Kommentarsfält

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0