Man kan inte vara sur när årets höjdpunkt närmar sig!

Jag har varit dålig på den här bloggfronten idag, jag har inte riktigt varit på humör. Jag vet inte vad det är, jag är bara.. nere. Eller jo, jag vet visst det vad det är. Men nu skiter jag i det, jag tänker inte deppa längre. För om 1 vecka är det R O C K F E S T I V A L och då jävlar ska jag ha världens bästa vecka! Oavsett vad. Och bara för att jag varit så kass idag så bjuder jag på en dagens. Som kompensation.. eller nått. Here you go!


kofta - 365 sunshine
jeans - mina favoriter från miss sixty
skor - tamaris


Kommentarsfält

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0