Men åååhhhh..

Haha, har inte folk mer till liv än att ta efter vad man än gör? Jag tar det inte längre som en komplimang, jag bara skrattar det. Skrattar åt att jag har min egna lilla stalker/copycat/whatever. Snart ses vi väl på gymmet också? Haha, stackare.



Nu ikväll har jag umgåtts med Össi. Var på gymmet och sen sydde vi hår till henne! Och pratade R O C K F E S T I V A L ! Som vi längtar.. Börjar redan på måndag, med tältet, biljettuthämtning och festande! Fan vad gott, jag längtar hur mycket som helst! :D :D :D


( klicka på bilden för att komma till hemsidan )



S w e d e n  R o c k  F e s t i v a l
2 0 0 8


















Kommentarsfält
Skrivet av: Ursula

För vi ska ha så JÄVLA KUUUUUUUUUUUUUL!

2009-05-27 @ 23:19:38
URL: http://inexpressible.blogg.se/
Skrivet av: Linda H - En make up artist

haha, faaan vad najs =)

2009-05-28 @ 11:09:49
URL: http://micromiss.blogg.se/

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0