Middag i min ensamhet.

Hej hej. Här sitter jag och äter middag alldeles med mig själv. Pappa är och spelar golf och mamma skulle tydligen jobba till 8 ikväll.. Och jag hade verkligen ingen ork att laga nån riktig mat idag så då tar man vad man har! Och vad hittar jag i kylen, om inte färska jordgubbar?! Ah, heaven. Så det blev en skål med vaniljyoggi & jordgubbar. Lite frukost-varning på det, men fan så gott!



..och vet ni vad det bästa är? Att jag har en hel liter kvar att mumsa i mig! =)

Kommentarsfält

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0