Min absoluta favorit!

Jag måste bara tipsa om denna mascaran, den gör underverk. Denna och den guldiga är mina favoriter. Fast mest denna, för den är rööööd och fin =) Haha. (För er som inte vet så har jag en tendes att köpa saker bara för färgens skull. T ex min kamera.. expediten sa t.o.m. "Det svider i mitt foto-hjärta när du väljer kamera bara efter färg.." Och sen har jag varit supernära att köpa den här dag/natt-krämen, för den lila färgens skull, tills jag såg att jag faktiskt stod bland "anti-rynk-krämerna" och kollade och att den var för kvinnor 45+.. pinsamt och typiskt..)

Den är lite speciell att ta bort bara, den smetar sig inte som vanliga mascaror - den är mer i klumpar och man får liksom "dra" väck den från fransarna.. Eller vad man ska säg. Nej, jag är ingen himla makeup-artist, jag tror jag lägger ner nu.


Men BRA är den!


När jag var i Thailand hittade jag denna dubbelförpackningen i texfree'n på flygplatsen.
2 st för 435 bhat, vilket är ca 217 svenska kronor. Och här hemma kostar 1 typ 160 kr.. KAP!


Kommentarsfält

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0