Nu behöver jag verkligen en Ben & Jerry's!

Ah, min kväll blev inte bra. Sket i fotboll och gym och allt vad träning heter för jag vill bli frisk NU! Så jag stannade hemma och bäddade ner mig i soffan tillsammans med Sune och tittade på några avsnitt Desperate Housewives. Tills jag blev rastlös och trotsade min "stannahemmaochkurera"-kväll och motionerade en runda. Vilket jag inte skulle gjort, totalt idiotisk idé. Halsen känns som en stor ballong fylld med sprängmedel nu. Eller något i den stilen. Så jag tänkte "när jag kommer hem kör jag bort till Statoil och köper mig en Ben & Jerry's och tar tillbaka platsen i soffan!"

Tar bilnycklen och går ut och sätter mig i Audin och vrider om. Den startar inte. Sprillans ny, den måste ju starta! Mamma och pappa är i Polen. Jag får panik. Testar igen. Nej, den bara dör. 3:de gången gillt.. Nej, den gör ett tappert försök till en start men dör efter en halv sekund. En lampa lyser som jag tror betyder motor. Ringer Emil, min bror. Han lugnar mig och säger att jag ska titta i instruktionsboken vad lampan står för, antagligen är det bara något med avgaserna. Jag tittar och mycket riktigt - avgaskontrollsystem (???) står lampan för. Så jävla typiskt, när jag skulle ha lite kul med finebilen så strejkar den. Likadant när vi var i Thailand i vintras och Emil hade den andra Audi:n vi hade då. Då gick den med sönder. Vad är det med våra bilar och deras kärlek till enbart våra föräldrar?

Så nu behöver jag verkligen en kaloribomb!
Jag är sjuk och sur och ensam. Jag behöver det.

Kommentarsfält
Skrivet av: Erika

mm tror lisa med vill ha en Ben and Jerry?;) haha

2009-05-14 @ 21:44:31
Skrivet av: Emma

o du din jväle har me smittat mig, min hals mår sååådär idag.. hmm, haha

2009-05-15 @ 07:16:25

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0