Nu mår jag bra.

Det slog mig plötsligt att allt runtomkring mig är bara helt fantastiskt just nu. Det här väl härligt när man slås av en sån känsla? :) Jobbet, kärleken, ny bil, sommaren på väg, rockfestival nästa vecka (!!!!). Kan knappast bli bättre.

Men det bästa av allt är ändå att jag troligtvis, till 99 %, kommer bli heeelt ledig från Preem under rockveckan. Det har varit lite tjafs hit och dit och det slutade med att jag skulle jobba torsdagen 16 - 19 (3 sjukt onödiga timmar som förstör hela min dag!) och fredagen 8 - 19.. (11 timmar!) Men det ser ut att ha löst sig nu, förhoppningsvis har det det.

Ja, det var det. Jag mår bra. Hoppas att jag inte är ensam om det =)


Kommentarsfält

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0