Nercabbat och massa nollor..

Hallå! Startade dagen med en promenad inne i stan med Ursula. Sjukt svettigt, jag fattar inte hur man kan bli så varmt av att gå. Men det kunde man visst, gött! Sen tränade vi lite rygg på gymmet. Därefter tog vi oss ett glidaråk i den nya bilen. Cabben. Det kallar jag sommar!




"med bara himlen som tak..."



Efter glidandet gick jag in till mamma på banken och fixade en del saker. Some heavy stuff. Lite vuxenpoäng på det! Tänk att jag, lilla jag, har blivit vuxen. Jisses.

Och nu sitter jag här, redo för jobb idag igen. Och det blir 15 - 22 idag också, gött. Den tiden är nästan den bästa =) Men åhh, jag kommer bara gå och längta till imon. Kl 11 smäller det! Wiiho. Tar sovet på annat håll inatt, så detta får bli det enda för idag. Jag ska bättra mig, jag lovar. PUSS!

Kommentarsfält

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0