Poängplockning och 2-års dag =)

Jajaajaaa, Hörviken plockade poäng. Se på fan! 6-2 blev slutresultatet, och jag gjorde mål. 2-1 målet, gott snack :D Nu är vi på rätt väg! :)

Har nyss grillat här hemma med Emil, Ursula & mormor. Typ ribs, supergott. Ikväll bli det mys, om jag får tag på min myskompis? Det var han som ville så nu får han allt styra upp detta. Supertråkig blogghelg, I know. Men som sagt så har jag ju varit försvunnen. Det var det bästa pålänge. Att vara försvunnen är underskattat. Men det är faktiskt första gången idag som jag verkligen sitter ner nu. Och så är jag för lat på att orka lägga in bilderna sen i fredes på datorn, så det får ni med vänta på. Jag är supertråkig idag, helt enkelt. Men imon är jag jätteledig så jag ska gottgöra då =) Trevlig kväll!


Btw så firar jag och mitt körkort 2 år idag. Hela 2 år!
Vilket också innebär att min prövotid är över, tjoohooo!

(Vad man nu skulle med den till..?)

Kommentarsfält
Skrivet av: Anonym

grattis. till båda delarna:) hittade du någon att gå med sen?

2009-05-24 @ 21:17:20
URL: http://emmiemagnesjo.blogg.se/
Skrivet av: Frida svarar:

Tackar! :) Haha jag upptäckte sen att den bara gick fre & lör. Så det var inget igår.. :p

2009-05-25 @ 12:19:25
URL: http://fridii.blogg.se/

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0