Sen update.

Tjohoo. KOLLA KLOCKAN! Ja, det är sant. Jag är hemma redan kl 00.30 en fredagkväll. Faktiskt så har jag haft en sjukt kul kväll, trots den tidiga hemgången. Men jag var inte alls sugen på att festa ikväll, så Salvatores med god mat och några glas vin + ett par cider på Altona var helt okej. Det ska göras om! Det var nått himla Antarktis-tema på Altona ikväll, med snökanon (nej, inte riktig snö..) och massa rök och bara blå lysen. Varför?

Helt sinnes vad jag har ont i mina fötter! Har klackat runt i höga klackar sen kl 10 imorse, förstår ni hur ont i mina trampdynor jag har nu?! Nej, det gör ni inte. Dags att slänga sig i sängen och vila fötterna, foton kommer imon efter jobbet. 07.35 - 16 står jag på Preem. Godnatt =)

Kommentarsfält

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0