Shopping med utbetald lön!

Hej på er! Jo då, jag lever. Jag hade bara massor att göra igår så jag hann inte med att sätta mig ner framför datorn. Men nu så, back in business ;)

Idag var det då tänkt att vi Preem-jobbare, dvs jag, Ursula, Jenny & Linda, skulle på en utbildning inom Svenska Spel i Karlshamn hela dagen. Vi skulle vara på Scandic redan kl 9. Kommer in i entrén och säger att vi ska på utbildning och dom fattar ingenting. Då har alltså vår virriga chef tagit fel på både dag och plats. Idag var utbildningen i Kalmar, den 9 juni i Karlshamn. Och där hade vi asat oss upp halv 8 en måndagmorgon! Så han bad om ursäkt och sa att vi fick betald lön fram tills kl 12, han bjöd på mat och annan aktivitet vi ville göra. GOTT SNACK. Vi tog oss ett studiebesök på Preem i Karlshamn, mycket givande. Sen blev det shopping och lunch på en thairestaurang. Jag klagar inte på min arbetsdag ;)


Dom hade sjukt snygga pumpar på Preem i Karlshamn!
(Ta bilderna med en gnutta ironi..)


På studiebesök på en Preem-station. Hur dumt?


Kommentarsfält
Skrivet av: Ursula

Mohahahaha

2009-05-18 @ 15:57:31
URL: http://inexpressible.blogg.se/
Skrivet av: emmie

hahahaha:)

2009-05-18 @ 22:59:21
URL: http://emmiemagnesjo.blogg.se/

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0