Sjösättning & dagen D!

Godmorgon på er! =)

Idag är jag uppe med tuppen för idag är det dagen D. Nästan, imon är ju huvuddagen men idag är det ju kalas och fest osv. Wiihoo! Och jag har faktiskt redan fått ett paket, ett nytt Thomas Sabo - armband med 3 berlocker av mamma & pappa =) Superfint!

Vid halv 10 ska jag vara ute i Hörvik. Jag, Emil, Ursula & Gustav (Ursulas pappa) ska sjösätta hans nya båt idag och sen ta en liten åktur med den. Det ska bli kul, jag har aldrig varit med om något sånt innan :D Haha.


Ursula & jag på valsafari på Island i somras.

Ha en bra dag så hörs vi lite senare, om jag har tid. Kommer bli lite glest med uppdateringar, men jag ska göra så gott jag kan ;) PUSS.

Kommentarsfält

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0