Som när jag var liten..

Vet ni vad jag gjorde med min överblivna liter jordgubbar? Jag doppade dom i blockchoklad som jag smält i vattenbad! =) Det är en riktig sommar-grej, det gjorde vi alltid i Ulva när jag var liten. Ulva ligger i Uppsala och där hade vi en jordgubbsodling fram tills jag var 10 år. Så jag tillbringade alla mina somrar där uppe, undra hur många liter man krängde på en sommar egentligen.. haha. Morgon, middag, kväll. Men det här är supergott och superenkelt, prova själv! Perfekt att bjuda på till glassen.


muuuumsi,

Kommentarsfält

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0