Capital-talk

Sötaste sms:et från Johanna nyss, som är i vår kära huvudstad:

"Stockholm är stort, jag är liten!"



Ja, det är inte lätt när man är där för första gången. Själv älskar jag Stockholm, ett bevis på det måste vara att jag faktiskt åkte dit själv (!) i somras. Haha. Grejen var att jag åkte med mamma och pappa med husbilen men sen var jag tvungen att åka hem för jag skulle jobba. Så jag tog tunnelbanan in till Centralen lite tidigare och sen strosade jag runt och shoppade där i typ 4 tim, innan jag satte mig på tåget hem till lilla Sölvesborg. När man sen kom till stationen i Sbg och träffade folk som man kände och dom såg mig med min packning och frågade vart jag hade varit så kändes det så sjukt att säga "Stockholm". För oftast har man ju varit i Kristianstad eller Malmö när man åker tåg hit :p Det var kul och jag hoppas på ännu ett besök i Stockholm den här sommaren! För vad är det nu, 4 år i rad?





Kommentarsfält

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0