Söndag

Hallå. Igår var en riktigt kul kväll, sexpartyt och sällskapet var perfekt! Och vilka grejer tjejen hade med sig.. raawr. Haha. Vi shoppade hejvilt =)

Jag hade gärna lagt upp bilder nu, om det inte hade varit så att jag slarvat bort min kamera. Jag hoppas hoppas hoppas att den ligger i Ursulas bil, för det var där jag hade den sist. Annars har den väl ramlat ut när jag klev ur bilen.. Så vi håller tummarna för det förstnämnda.

Och era jävla lyckostar som är lediga idag när det typ är Asien ute, själv ska jag åka till jobbet nu och jobba 13 - 22.. Superkul. Verkligen. Nej, dags att sätta fart! PUSS.

Kommentarsfält

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0