Söndagen - Dagen D!

Igår startade jag min födelsedag med att gå in i huset och mötas av flaskor och glas och cigaretter hit och dit. Ingen mysig syn. Haha. Jag satte igång och städa och ca 2 tim senare var jag klar. Det fanns hur mycket som helst att göra! Sen ringde jag mamma och pappa och sa att det var OK att komma hem nu, för dom hade jag skickat bort till Köpegårda :p Dom kom hem och sjöng för mig och gav mig mer paket.


Där i var det två skålar från Kosta Boda, de tre resterande böckerna av "Om jag kunde drömma". ("När jag hör din röst", "Ljudet av ditt hjärta" & "Så länge vi båda andas", så nu har jag allihop!) och pengar. Sen sa dom att jag skulle ut och slita för min sista present. "Okej?" tänkte jag.

Då skulle jag plantera ett 20-års träd. När Emil fyllde 10 fick han plantera ett 10-års träd och sen skulle jag med få göra det när jag fyllde 10. Men det har fortfarande inte hänt, men så igår fick jag plantera ett 20-års träd istället! Och ja.. det va väl mest pappa som slet..


..några skyffel-tag gjorde jag annars såg det mest ut så här för min del.


Sen satte jag dit det och vattnade lite, och klart! Nån typ av lind var det..

Kommentarsfält

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0